środa, 11 września 2013

Kawałek nieba na paznokciach

Witajcie :)

Dzisiaj post o paznokciach ... Siedząc i myśląc jak pomalować paznokcie czy znowu na jednolity kolor czy może jakiś wzorek... Wybrałam wzorek wybrałam dwa lakiery biały i niebieski no i oczywiście szpileczka do wzorku.

Całą płytkę paznokcia pomalowałam jedna grubszą warstwą niebieskiego lakieru następnie na jeszcze mokry lakier zrobiłam kilka kropek białym lakierem i wszystko rozmazałam szpileczką w różne strony świata :D

Efekt wyszedł całkiem fajny kojarzy mi się z niebem i chmurkami.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć , może ktoś skorzysta z pomysłu :)





Pozdrawiam :) 
i Do następnego posta :)

3 komentarze:

  1. wygląda to naprawdę ładnie:) faktycznie trochę jak chmurki:) muszę kiedyś przetestować taką metodę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog sie zapowiada :)
    Zostaję już tu :)
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
W wolnej chwili na pewno zajrzę na Twój blog :)
Pozdrawiam buziaki ;*